Etapy rekrutacji

1. Rozmowa wstępna

To tutaj wszystko się zaczyna! Jeśli do nas zadzwonisz, napiszesz lub pozostawisz nam swój numer telefonu, skontaktujemy się i opowiemy Ci krok po kroku jak podjąć zatrudnienie w naszej firmie, szczegółowo poinformujemy o wszystkich zasadach i warunkach zatrudnienia. Podczas rozmowy przekonasz się, że podjęłaś/podjąłeś świetną decyzję kontaktując się właśnie z Nami! Odpowiemy Tobie na każde, najbardziej drobiazgowe pytanie. My sami także zadamy Ci wiele pytań – w tym na pewno o doświadczenie w branży opieki, umiejętności oraz zainteresowania. Już na tym etapie możemy zapytać Cię o posiadanie referencji i  podziękowań od Twoich innych klientów.  

2. Wybór oferty

Po wstępnej rozmowie przychodzi czas na konkrety. Kiedy chcesz wyjechać? Jaka stawka Cię interesuje? Czy lokalizacja jest dla Ciebie ważna, a może zupełnie obojętna? Czy chcesz opiekować się tylko kobietami/mężczyznami? A może masz dobre doświadczenia z małżeństwami? To właśnie na tym etapie poznajemy Twoje predyspozycje, wsłuchujemy się w Twoje oczekiwaia, aby zaproponować konkretną ofertę. Dążymy do tego, abyś był/była zadowolona z weryfikacji zleceń. Nie dziw się, jeśli rozmowa będzie trwała długo – przecież opieka nad seniorem to niezwykle odpowiedzialna praca i na rekruterze spoczywa ogromna odpowiedzialność doboru właściwej osoby do właściwego zlecenia. Zawsze masz wybór. Zadowolony opiekun to zadowolony senior, a dla nas ogrom satysfakcji, że zdołaliśmy wszystko dopiąć na ostatni guzik.

3. Akceptacja klienta

Wstępna decyzja o zatwierdzeniu kandydata należy do rekrutera. Nasi Partnerzy darzą nas dużym zaufaniem i blisko 100% naszych propozycji persnalnych jest akcetowanych. Zawsze jednak przesyłamy twoje portfolio i przedstawiamy Cię najkorzystniej jak potrafimy, ale zawsze rzetelnie. Zachęcające zdjęcie oraz opis są ważnymi elementami każdego profilu. Konkurencja jest spora – dużo firm wysyła swoich kandydatów, którzy niejako rywalizują o zdobycie zlecenia. Nasze duże doświadczenie w branży i swobodne poruszanie się po niemieckim rynku opiekuńczym pozwoliło nam wypracować świetne rezultaty w zdobywaniu klientów. W niemalże stu procentach możesz być pewny, że wysłanie Twojej kandydatury na konkretne zlecenie spotka się z akceptacją ze strony klienta!

4. Podpisanie umowy

Każdy klient ma maksymalnie 2 doby na podjęcie decyzji – w większości przypadków decyzja zapada natychmiast lub od razu na drugi dzień. Nie musisz czekać tygodniami na nowe zlecenia i akceptacje klientów. Po pozytywnej odpowiedzi ze strony rodziny podpisujemy umowę. Staramy się robić to jak najszybciej i bez zbędnej zwłoki. Tutaj potrzebujemy już Twoich danych osobowych aby zgłosić Cię do odpowiednich urzędów.  Umowa jest krótka, zwarta i konkretna – nie ma mowy o kilkunasto czy kilkudziesięciostronicowych dokumentach. Wszystko jest napisane w prosty i przejrzysty sposób, niebudzący wątpliwości: czas pracy, stawka netto – „na rękę”, ubezpieczenie. Jeśli jednak pojawią się jakieś zastrzeżenia oczywiście służymy pomocą i odpowiemy na każde pytanie.

Nadal się zastanawiasz?

Masz pytanie?

Zadzwoń do nas lub zostaw nam swój numer, oddzwonimy do Ciebie!

+48 71 725 36 64 – zadzwoń!

Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.